В умовах сучасності, коли пропозиції в плані дитячих товарів розвиваються мега-швидко, будь-якому власнику бізнесу особливо важливо чітко розумітися в потребах власної «аудиторії». Називають її цільовою не просто так. На неї спрямовується робота. Її вимоги та бажання є метою, яку треба задовольнити власникам бізнесу для отримання омріяного доходу.
Тим, хто обирає дитячі речі оптом на «Кідопт», треба знати, як зрозуміти потреби молодих батьків, а також яким чином їх задовольнити за допомоги підготованого асортименту.
Як зробити аналіз ринку для молодих батьків
Першочергово під час аналізу враховуються категорії стосовно віку, а потім на їх основі вже виокремлюються інтереси.
Щоб було зрозуміло, наведемо конкретні приклади.
Припустимо, ви збираєтесь замовити костюм для дітей оптом на «Кідопт». Яким варіантам надасте перевагу?
Певно, що окрім вибору розмірів, окрім визначення тканини, сезонності та ін. треба подбати про оформлення. Саме це спочатку викличе увагу та цікавість у батьків. Вже потім будуть дивитися тип та склад тканини, інші відмінності.
Тож і починати треба з того ж.
Але з розумом та без поспіху.
Всі, звичайно, пам'ятають, якими популярними були свого часу серіали «Том та Джері», «Ну, постривай» та ін. Зараз такі серії час від часу теж транслюють на ТВ, в інтернеті, але ж на зміну їм кілька років тому прийшли «Маша та Ведмідь», «Лунтик», «Свинка Пепа» та ін. Вони також й зараз популярні, але нові тренди в цьому плані теж вже не за горами.
Звичайно, що вплив соцмедія на вибір батьків є беззаперечним. Якщо дитина полюбляє Пепу, з нею й будуть вибирати одяг. Тобто до реалізації свого задуму стосовно створення крутого сучасного асортименту слід зробити уважний аналіз того, що загалом зараз в тренді.
Це не важко.
Після вибору «героїв» одягу (звичайно, кількох, щоб не було у цьому плані обмежень) слід проаналізувати моделі та тканини.
В цьому слід спиратися на сезонність, затребуваність, якість.
Еко-товари, як і еко-продукти для дітей попит мають, беззаперечно, вищий, аніж менш якісні аналоги. Вартість в цьому плані не є першочерговою характеристикою.
Тобто, як складати асортимент трохи стало зрозуміліше.
Лишається зробити максимум для утримання наявних клієнтів, для того, щоб навіть після першого ж свого замовлення новенькі в більшості випадків поверталися.
А для цього треба, щоб запропоновані товари були не лише яскравими, стильними, сучасними, а й якісними, й безпечними.

Безпека дитячих товарів: дослідження
Як до замовлення з'ясувати, що конкретний товар є безпечним? Нічого складного, якщо маєте справу з перевіреним вже роками постачальником.
Ось, наприклад дитяча спідня білизна оптом на «Кідопт»…. Вражає вартість, але сягнути таких привабливих показників стало можливим не шляхом поступок стосовно якості.
Чудові матеріали, надійні наліпки, які не відвалюються, не тріскаються після перших же використань праски чи пральної машини, яскраві кольори, які не лишать плям на шкірі, не вигорять викликають довіру у покупців. Молодим батькам і не тільки таке буде дуже довподоби.
Все, що представлене в асортименті відрізняється:
- беззаперечною якістю. І це першочергова характеристика для дитячого одягу. Будь-що придбане на «Кідопт» не лише красиве та зручне, а й приємне до тіла, міцне та дуже практичне;
- довірою до виробників. Понад 100 представників Туреччини та нашої України представлені в асортименті. І товари кожного мають всі підтверджувальні якість сертифікати;
- чудовим та постійно оновлюваним вибором. Асортимент регулярно оновлюється. З такою підтримкою ваші вітрини ніколи не будуть опустілими.

А наостанок зауважимо, що тенденції споживання серед батьків дуже «схиляються» до придбання речей, які можуть підлаштовуватися під температуру не лише повітря, а й тіла. Якщо запропонувати такий варіант своїм потенційним або вже наявним клієнтам, вийде захопити їх увагу, простимулювати уважніше дослідити асортимент.
Зажди використовувати треба максимум з наявних можливостей. Наприклад, можна враховувати запити власних клієнтів, в сенсі, чим цікавляться молоді батьки та їх найближчі родичі.
Можна «підглядати» в плані запропонованого асортименту за своїми ключовими конкурентами, а можна й гаджети для аналізу батьківського ринку пристосувати. Мається на увазі онлайн спостереження, дослідження, опитування та всі інші можливі варіанти.
Якщо є мета, до її реалізації треба йти, випробовуючи різні шляхи. Разом з «Кідопт» у вас обов'язково вийде краще! Спробуйте!
